مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قزوین ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: برای سال اول حدود ۱۷ میلیارد تومان دریافت شد مهلت جذب و دریافت اعتبارات سال اول تا شهریور ماه ۱۴۰۲ می‌باشد.
 
وی افزود: با دریافت این اعتبارات پروژه‌ها در حوزه میراث فرهنگی و زیرساخت‌های گردشگری از شمال استان یعنی الموت تا جنوب استان یعنی آوج در حال پیگیری است و بخشی از این پروژه‌ها مربوط به احداث موزه گازرخان می‌باشد که پوشش قلعه‌های الموت را شامل می‌شود.
 
بخش دیگری از مصوبات هم مربوط به شهرستان قزوین است مثل مسجد جامع قزوین و دولتخانه صفوی می‌باشد.
 
سفر رییس جمهور به قزوین هفتم اردیبهشت ماه پارسال انجام شد، این سفر ۱۹۱ مصوبه با اختصاص ۱۱ هزار میلیارد تومان به منظور تکمیل و راه اندازی طرح‌های استان داشت که هرکدام از آن‌ها به تنهایی بخش قابل توجهی از نیازمندی‌های اولویت دار استان را برطرف می‌کند.
 
اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان قزوین ضمن کمک به رفع نیاز‌های اولویت دار در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، صنعت، کشاورزی، آبرسانی، انرژی و گردشگری، فرصت‌های جدیدی برای توسعه استان به همراه خواهد داشت.
 
با اختصاص اعتبارات و اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به قزوین قفل طرح‌های نیمه تمام هم باز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.